prikaz prve stranice dokumenta RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA

Ježić, Zlatko
Zagreb School of Business

Cite this document

Ježić, Z. (2016). RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Z. (2016). 'RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić Z. RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Z. Ježić, "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Please login to the repository to save this object to your list.