Mikšec, J. (2020). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o. (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec, Juraj. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec, Juraj. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec, J. (2020). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec J. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o. [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
J. Mikšec, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485