Mikšec, J. (2020). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec, Juraj. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec, Juraj. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec, J. (2020). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
Mikšec J. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 04.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485
J. Mikšec, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:832485