master's thesis
Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021

Horvat, Matija
Zagreb School of Business

Cite this document

Horvat, M. (2022). Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, M. (2022). 'Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 10 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat M. Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2025 April 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

M. Horvat, "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Please login to the repository to save this object to your list.