prikaz prve stranice dokumenta Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021

Horvat, Matija
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Horvat, M. (2022). Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, M. (2022). 'Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat M. Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 29.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

M. Horvat, "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.