prikaz prve stranice dokumenta Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?

Antolović, Gabriela
Zagreb School of Business

Cite this document

Antolović, G. (2022). Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod? (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović, Gabriela. "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović, Gabriela. "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović, G. (2022). 'Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović G. Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod? [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 April 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

G. Antolović, "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Please login to the repository to save this object to your list.