prikaz prve stranice dokumenta Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?

Antolović, Gabriela
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Antolović, G. (2022). Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod? (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović, Gabriela. "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović, Gabriela. "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović, G. (2022). 'Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 22.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Antolović G. Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod? [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 22.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

G. Antolović, "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.