Antolović, G. (2022). Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod? (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299
Antolović, Gabriela. "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299
Antolović, Gabriela. "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299
Antolović, G. (2022). 'Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 15.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299
Antolović G. Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod? [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 15.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299
G. Antolović, "Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:023299