undergraduate thesis
Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine

Vranješ, Tamara
Zagreb School of Business

Cite this document

Vranješ, T. (2021). Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, T. (2021). 'Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 13 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ T. Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2025 April 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

T. Vranješ, "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Please login to the repository to save this object to your list.