prikaz prve stranice dokumenta Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda

Tomulić, Ana Marguerite
Zagreb School of Business

Cite this document

Tomulić, A. M. (2021). Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, A. M. (2021). 'Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić AM. Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

A. M. Tomulić, "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Please login to the repository to save this object to your list.