Erceg, J. (2021). Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187
Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187
Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187
Erceg, J. (2021). 'Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187
Erceg J. Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187
J. Erceg, "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187