Prekali, S. (2020). Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali, Stephanie. "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali, Stephanie. "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali, S. (2020). 'Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali S. Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
S. Prekali, "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509