Čuić, A. (2021). Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić, Anita. "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić, Anita. "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić, A. (2021). 'Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić A. Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
A. Čuić, "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246