Čuić, A. (2021). Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić, Anita. "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić, Anita. "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić, A. (2021). 'Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
Čuić A. Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246
A. Čuić, "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246