Pavlica, N. (2023). Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721
Pavlica, Nenad. "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721
Pavlica, Nenad. "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721
Pavlica, N. (2023). 'Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 07.12.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721
Pavlica N. Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 07.12.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721
N. Pavlica, "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721