Iličić, M. (2023). KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODE U KREIRANJU KORISNIČKOG ISKUSTVA (CUSTOMER EXPERIENCE) (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548539
Iličić, Maja. "KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODE U KREIRANJU KORISNIČKOG ISKUSTVA (CUSTOMER EXPERIENCE)." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548539
Iličić, Maja. "KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODE U KREIRANJU KORISNIČKOG ISKUSTVA (CUSTOMER EXPERIENCE)." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548539
Iličić, M. (2023). 'KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODE U KREIRANJU KORISNIČKOG ISKUSTVA (CUSTOMER EXPERIENCE)', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548539
Iličić M. KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODE U KREIRANJU KORISNIČKOG ISKUSTVA (CUSTOMER EXPERIENCE) [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548539
M. Iličić, "KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODE U KREIRANJU KORISNIČKOG ISKUSTVA (CUSTOMER EXPERIENCE)", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548539