prikaz prve stranice dokumenta Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije

Marčeta, Esmeralda
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Marčeta, E. (2024). Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta, Esmeralda. "Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta, Esmeralda. "Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta, E. (2024). 'Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta E. Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

E. Marčeta, "Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.