Garafulić, N. (2024). Otok Brač kao brend (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:620567
Garafulić, Nikol. "Otok Brač kao brend." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:620567
Garafulić, Nikol. "Otok Brač kao brend." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:620567
Garafulić, N. (2024). 'Otok Brač kao brend', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:620567
Garafulić N. Otok Brač kao brend [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:620567
N. Garafulić, "Otok Brač kao brend", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:620567