Matić, L. (2024). Utjecaj influencer marketinga na generaciju Z (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:213242
Matić, Lucija. "Utjecaj influencer marketinga na generaciju Z." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:213242
Matić, Lucija. "Utjecaj influencer marketinga na generaciju Z." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:213242
Matić, L. (2024). 'Utjecaj influencer marketinga na generaciju Z', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:213242
Matić L. Utjecaj influencer marketinga na generaciju Z [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:213242
L. Matić, "Utjecaj influencer marketinga na generaciju Z", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:213242