Sažetak | U ovom radu opisati će se poslovanje poznate drogerije Dm. Pozicionirati ćemo se na
marketinški miks poduzeća te kako se poduzeće prikazuje u medijima, kako se promovira, na
koji način komunicira sa kupcima, kakve cu cijene njihovih proizvoda i kvalitete, i sl.
U uvodnom dijelu rada spomenuti će se bitne informacije vezane za marketinški miks i povijesne
informacije istog. Na temelju toga nadovezati ćemo se sa poduzećem. Kako je Dm prvenstveno
bila poznata drogerija u inozemstvu, tako je nekoliko godina poslije prva poslovnica otvorena
1996. u Zagrebu, u Dubravi.
Bitna stavka u završnom radu je marketinški miks, odnosno cijena, promocija, distribucija i
proizvod. Opisivanje na koji način Dm izlazi na tržište sa cijenom i kvalitetom proizvoda, te
kako to utječe na konkurenciju. Najvažniji segment marketinškog miksa je proizvod obzirom da
je on i konačni rezultat proizvodne djelatnosti. Proizvod nastaje slušanjem potreba potrošača te
se tu nadovezujemo na komunikaciju i ispitivanje potrebe kupaca.
Spomenuti ćemo i način na koji poduzeće komunicira sa svojim kupcima kao na primjer
oglašavanje putem internetskih stranica, program vjernosti i nagrađivanja te način sakupljanja
bodova putem Dm kartice. Dm aplikacija je isto tako vrsta oglašavanja putem koje stižu
obavijesti o akcijama i pogodnostima.
Također u središnjem dijelu rada ćemo opisati rezultate ankete koja je provedena između skupine
ljudi te ćemo te iste rezultate prikazati u grafovima. U anketnom upitniku se nalaze pitanja o
zadovoljstvu potrošača, zadovoljstvu promotivnim aktivnostima poduzeća i proizvodima,
preporukama o kupnji u navedenoj trgovini i sl.
U zaključnom djelu rada navesti ćemo konkluzije i analizu cjelokupnog rada. |
Sažetak (engleski) | This research will describe business of well-known drugstore Dm. We will position ourselves
on the company's marketing mix and how the company is presented in the media, how it is
promoted, how it communicates with customers, what kind of prices they have for their products
and quality, etc.
In the introductory part of the research, it will be mentioned important information related to the
marketing mix and everything about its history. As Dm was primarily a well-known drugstore
abroad, a few years later the first branch was opened in 1996 in Zagreb, in Dubrava.
An important item in the research is the marketing mix; price, promotion, distribution and
product. Describing how Dm enters the market with the price and quality of the product, and
how it affects the competition. The most important segment of the marketing mix is the product,
since it is also the final result of the production activity. The product is created by listening to the
needs of consumers, and this is where we are attached to in this research on communication and
examination of customer needs.
We will also mention the way in which the company communicates with its customers, such as
advertising through websites, loyalty and reward programs, and the method of collecting points
through the Dm card. The Dm application is also a type of advertising through which arrive
notifications about actions and benefits.
Also, in the central part of this research, we will describe the results of a survey that was
conducted among a group of people, and we will show the results in graphs. The survey
questionnaire contains questions about consumer satisfaction, satisfaction with the company's
promotional activities and products, recommendations for purchases, etc.
In the concluding part of the work, we will state the conclusions and analysis of the entire work |