prikaz prve stranice dokumenta Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a

Čančarević, Andrea
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Čančarević, A. (2024). Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:600040

Čančarević, Andrea. "Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:600040

Čančarević, Andrea. "Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:600040

Čančarević, A. (2024). 'Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:600040

Čančarević A. Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:600040

A. Čančarević, "Planiranje i kombiniranje marketinškog miksa na primjeru DM-a", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:600040

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.