Đurić, M. (2024). Elementi političkog marketinga na temelju aktivnosti političkog kandidata Andreja Plenkovića (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:124487
Đurić, Marija. "Elementi političkog marketinga na temelju aktivnosti političkog kandidata Andreja Plenkovića." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:124487
Đurić, Marija. "Elementi političkog marketinga na temelju aktivnosti političkog kandidata Andreja Plenkovića." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:124487
Đurić, M. (2024). 'Elementi političkog marketinga na temelju aktivnosti političkog kandidata Andreja Plenkovića', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:124487
Đurić M. Elementi političkog marketinga na temelju aktivnosti političkog kandidata Andreja Plenkovića [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:124487
M. Đurić, "Elementi političkog marketinga na temelju aktivnosti političkog kandidata Andreja Plenkovića", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:124487