završni rad
B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA

Martin Vučković (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Vučković, M. (2016). B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243

Vučković, Martin. "B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243

Vučković, Martin. "B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243

Vučković, M. (2016). 'B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243

Vučković M. B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243

M. Vučković, "B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:318243