Beram, B. (2017). MARKETING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:826394
Beram, Borna. "MARKETING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:826394
Beram, Borna. "MARKETING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:826394
Beram, B. (2017). 'MARKETING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:826394
Beram B. MARKETING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:826394
B. Beram, "MARKETING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:826394