prikaz prve stranice dokumenta RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ

Molvarec, Ana
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Molvarec, A. (2016). RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec, Ana. "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec, Ana. "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec, A. (2016). 'RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 26.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Molvarec A. RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 26.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

A. Molvarec, "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.