Molvarec, A. (2016). RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704
Molvarec, Ana. "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704
Molvarec, Ana. "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704
Molvarec, A. (2016). 'RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704
Molvarec A. RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704
A. Molvarec, "RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:710704