završni rad
POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI

Melanie Meliciani (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Meliciani, M. (2018). POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619

Meliciani, Melanie. "POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619

Meliciani, Melanie. "POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619

Meliciani, M. (2018). 'POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619

Meliciani M. POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619

M. Meliciani, "POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:944619