Jakovčević, T. (2018). SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983710
Jakovčević, Tina. "SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983710
Jakovčević, Tina. "SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983710
Jakovčević, T. (2018). 'SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983710
Jakovčević T. SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983710
T. Jakovčević, "SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983710