završni rad
Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača

Dario Mlinarić (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Mlinarić, D. (2018). Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, D. (2018). 'Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić D. Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

D. Mlinarić, "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954