Naslov | INTERNET MARKETING U TURIZMU |
Autor | Saša Petak |
Voditelj/Mentor | Nenad Vertovšek (mentor)
|
Sažetak rada | Hrvatska je turistička zemlja s velikim potencijalnom i prostorom za napredak. Digitalno doba promijenilo je način na koji turistički objekti pune svoje smještajne kapacitete. Drugim riječima, prodaja se provodi online. Nadalje, digitalno doba otvorilo je vrata novim marketinškim alatima. Novi, suvremeni gosti proizvod su digitalne revolucije te svoju informiranost, iskustvo i znanje stječu kroz internet. Internet je omogućio ljudima da jednim klikom dođu do istinitih, relevantnih i pravovremenih informacija. Zadatak internet marketinga je prepoznati i zadovoljiti želje i potrebe suvremenog gosta. Ponuda smještaja u turizmu nikad nije bila raznovrsnija, što s jedne strane predstavlja prednost, a s druge strane problem. Svaki detalj može biti od iznimne važnosti za gosta, a prema tome i biti presudan u prodaji. Stoga važnost internet marketinga nikad nije bila veća.
Osnovni cilj završnog rada je teorijski analizirati važnost internet marketinga u turizmu, te načine oglašavanja i prodaje. Isto tako, cilj je analizirati nove marketinške alate koje je proizvelo digitalno doba.
Rad se sastoji od 12 poglavlja. U uvodnom poglavlju definirat će se predmet i cilj rada, izvori i metode prikupljanja podataka te sadržaj i struktura rada. Drugo poglavlje će općenito govoriti o marketingu u turizmu i njegovoj važnost za Hrvatsku. Treće poglavlje napravit će uvod u internet marketing. Četvrto poglavlje obrazložit će koji su to osnovni alati komunikacije u internet marketingu u turizmu. Peto poglavlje odnosi se na važnost i načine upotrebe društvenih mreža u turizmu. Šesto poglavlje odnosi se na online pretraživače i tražilice kao važan izvor informacija za suvremenog gosta. Sedmo poglavlje analizira koji su to online posrednici putem kojih se provodi prodaja smještajnih kapaciteta. Osmo poglavlje govori o oglašavanju putem vodećih turističkih agencija. Deveto poglavlje analizira upotrebu mobilnih aplikacija u turističkom internet marketingu. Deseto poglavlje odnosi se na oglašavanje na domaćim turističkim portalima. Jedanaesto poglavlje govori o suvremenim načinima financiranja internet marketinga. U završnom poglavlju iznesen je zaključak cjelokupnog rada. |
Ključne riječi | internet internet marketing turizam prodaja oglašavanje marketinški alati |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Internet marketing in tourism |
Povjerenstvo za obranu | Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva) Goran Luburić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Poslovno veleučilište Zagreb |
Mjesto | Zagreb |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
|
Vrsta studija | stručni |
Stupanj | specijalistički diplomski |
Naziv studijskog programa | Marketing i komunikacije |
Akademski / stručni naziv | Stručni/a specijalist/ica marketinga i komunikacija |
Kratica akademskog / stručnog naziva | struč. spec. oec. |
Vrsta rada | specijalistički diplomski stručni |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2019-01-22 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | Croatia is a tourist country that has a great potential and space for progress. The digital era has changed the way in which tourist facilities fill their accommodation capacities, the sale is carried out online. It opened the door with new marketing tools. New, modern guests are the product of digital revolutions and their experience and knowledge are achieved through the internet. Internet enabled people to extract true, relevant and timely information with just one click. The task of internet marketing is to recognize and fulfill the wishes and needs of a contemporary guest. The offer of accommodation in tourism has never been more varied, which on the one hand is an advantage, and on the other hand a problem. Every detail can be of extraordinary importance to the guest, and therefore be crucial in selling. Therefore, the importance of internet marketing has never been greater.
The main goal of this Final paper is to analyze the importance of internet marketing in tourism, and advertising and sales. Likewise, the main goal is to analyze the new marketing tools that the digital age has produced.
The work consists of 12 chapters. The introductory chapter will define the subject and purpose of the work, sources and methods of data collection, and the content and structure of the work. The second chapter will generally talk about marketing in tourism and its importance for Croatia. The third chapter will make an introduction to internet marketing. The fourth chapter will explain which are the basic communication tools in internet marketing in tourism. The fifth chapter refers to the importance and ways of using social networks in tourism. The sixth chapter refers to online search engines and search engines as an important source of information for a contemporary guest. The seventh chapter analyzes what online retailers are doing through the sale of accommodation capacities. Eighth chapter talks about advertising through leading tourist agencies. Chapter 9 analyzes the use of mobile applications in tourist internet marketing. The tenth chapter refers to advertising on domestic tourist portals. The eleventh chapter deals with modern ways of financing internet marketing. In the final chapter was presented the conclusion of this Final paper. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | Internet Internet Marketing Tourism Sales Advertising Marketing Tools |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:553093 |