specijalistički diplomski stručni
STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO

Vedran Habel (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Habel, V. (2019). STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900

Habel, Vedran. "STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900

Habel, Vedran. "STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900

Habel, V. (2019). 'STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900

Habel V. STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900

V. Habel, "STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:433900