Geld, Lj. (2019). BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:655500
Geld, Ljiljana. "BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:655500
Geld, Ljiljana. "BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:655500
Geld, Lj. (2019). 'BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:655500
Geld Lj. BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:655500
Lj. Geld, "BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:655500