Sanković, I. (2019). ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875
Sanković, Iva. "ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875
Sanković, Iva. "ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875
Sanković, I. (2019). 'ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875
Sanković I. ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875
I. Sanković, "ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875