Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA

Iva Sanković (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Sanković, I. (2019). ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875

Sanković, Iva. "ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875

Sanković, Iva. "ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875

Sanković, I. (2019). 'ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 09.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875

Sanković I. ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 09.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875

I. Sanković, "ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:962875

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.