prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA

Ivok, Paula
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Ivok, P. (2019). ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:285496

Ivok, Paula. "ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:285496

Ivok, Paula. "ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:285496

Ivok, P. (2019). 'ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:285496

Ivok P. ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:285496

P. Ivok, "ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:285496

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.