Naslov KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU FACEBOOKA
Naslov (engleski) Communicatopn on social networks- Facebook example
Autor Iva Tot
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Željka Zavišić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Čudina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2019-09-27, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Masovni mediji
Sažetak U ovom radu objasnit ćemo kako novi mediji i digitalne tehnologije utječu na komunikaciju, kako u poslovnom svijetu, tako i u komunikaciji licem u lice. Cilj rada je dokazati kako novi mediji i društvene mreže utječu na komunikaciju između ljudi i kako pomažu u bilo kojem obliku poslovanja. Ulaskom u digitalno doba i usvajanjem novih medija, čovjek se trebao prilagoditi novim razmišljanjima i jezikom na nove komunikacijske strukture. Mediji su postali nezaobilazno sredstvo u informiranju, formiranju i oblikovanju životnih stilova i identiteta. Stvaranje medijskog sadržaja omogućeno je svima koji posjeduju računalo i pristup internetu, a rijetko kome danas to nije omogućeno. Svaka bi komunikacija trebala poštivati i sadržavati načela za uspješnu komunikaciju koja omogućavaju i olakšavaju komunikaciju na bilo kojoj razini. U današnje vrijeme, većina kompanija okreće se društvenim mrežama i provođenjem oglašavanja i promocija na istim. Zahvaljujući tim manje uspješnim društvenim mrežama, na kojima su ljudi naučili pogreške, ljudi su po njima mogli stvoriti mreže koje danas dobro svi poznajemo i na dnevnoj bazi koristimo. Iz nekoliko navedenih istraživanja u radu, možemo zaključiti kako društvene mreže utječu na komunikaciju među mladima, kako društvene mreže mogu pomoći u novinarstvu, te kako se može izgraditi imidž turističke destinacije putem društvenih mreža. Jedna od najpopularnijih društvenih mreža, Facebook, sve je više prisutna među ljudima i sve je više kompanije upotrebljavaju u poslovanju (to možemo vidjeti iz primjera korištenja Facebooka u Narodnom muzeju u Zadru i na primjeru kampanje Baracka Obame). Razlog je poprilično jednostavan – Facebook omogućava brzinu širenja informacija i dostupnost istih velikom broju ljudi, veliku povezanost s klijentima te besplatno oglašavanje i promociju. U istraživanju o iskustvima i ponašanjima djece na Facebooku možemo zaključiti kako djeca previše vremena provode na toj društvenoj mreži, što za posljedice donosi loše ocjene u školi i zanemarivanje realnog svijeta.
Sažetak (engleski) In this thesis intention is to explain how the new media and digital technology influence communication in the business world, as well as in the very communication face to face. The goal is to prove in which way the new media and social networks affect the communication between people and help in any form of business. Getting into a digital world and absorbing new media, the one should have adopted to a new way of thinking process and also to the language of a new communicative structure. The media have become unavoidable mean of information, forming and shaping life styles and identity. Creating of meadia content is accessible to everyone owning a computer and access to Internet, and there are rare ones not enabled to. Every communication should respect and consist the principles for a successful communication allowing and facilitating it at any level. Nowadays, the majority of companies turns to social media, either using them for advertising or a promotion. Thanks to those minor social networks, where people experienced learning by trial and error, it was possible to establish new networks, well familiar to us on a daily basis use. Taking into account a few researches from this project, we can conclude that social networks influence communication among youngsters, and also can be helpful in journalism branch or in building up a support image of a certain tourist destination. Facebook, one of the most popular networks, is widespread in population and with many companies refering business (it can be practically recognized from the Facebook example at National Museum – Zadar as well as in Barack Obama's campaign). The reason is very simple – Facebook enables fast wide spreading of information and accessibility to a great number of people, mutual integration with clients and free advertising or promotion. Thanks to the research about children's experience and behaviour at Facebook, we can conclude that they spend to much time at mentioned network, which consequently results in bad marks at school and in neglecting of real world.
Ključne riječi
novi mediji
djeca i mladi
komunikacija
poslovanje
društvene mreže
Facebook
Ključne riječi (engleski)
new media
children and youngsters
communication
social networks
Facebook
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:639312
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-12-02 13:38:38