Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA

Petra Lamač (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Lamač, P. (2019). ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763

Lamač, Petra. "ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763

Lamač, Petra. "ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763

Lamač, P. (2019). 'ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 08.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763

Lamač P. ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 08.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763

P. Lamač, "ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.