Lamač, P. (2019). ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763
Lamač, Petra. "ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763
Lamač, Petra. "ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763
Lamač, P. (2019). 'ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763
Lamač P. ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763
P. Lamač, "ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:288763