Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji

Ana-Maria Gajšek (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Gajšek, A. M. (2019). Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229

Gajšek, Ana Maria. "Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229

Gajšek, Ana Maria. "Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229

Gajšek, A. M. (2019). 'Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 22.02.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229

Gajšek AM. Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 22.02.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229

A. M. Gajšek, "Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095229

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.