prikaz prve stranice dokumenta ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE

Krčmar, Tomislav
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Krčmar, T. (2020). ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:730653

Krčmar, Tomislav. "ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:730653

Krčmar, Tomislav. "ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:730653

Krčmar, T. (2020). 'ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:730653

Krčmar T. ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:730653

T. Krčmar, "ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:730653

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.