završni rad
TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU

Hrvojić, Sarah
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Hrvojić, S. (2016). TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927078

Hrvojić, Sarah. "TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927078

Hrvojić, Sarah. "TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927078

Hrvojić, S. (2016). 'TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 13.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927078

Hrvojić S. TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 13.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927078

S. Hrvojić, "TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927078

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.