Hrvojić, S. (2016). TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:840375
Hrvojić, Sarah. "TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:840375
Hrvojić, Sarah. "TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:840375
Hrvojić, S. (2016). 'TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:840375
Hrvojić S. TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:840375
S. Hrvojić, "TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:840375