Herceg, L. M. (2022). Digitalni marketing i njegov utjecaj na društvo (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:117239
Herceg, Leon Matko. "Digitalni marketing i njegov utjecaj na društvo." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:117239
Herceg, Leon Matko. "Digitalni marketing i njegov utjecaj na društvo." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:117239
Herceg, L. M. (2022). 'Digitalni marketing i njegov utjecaj na društvo', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:117239
Herceg LM. Digitalni marketing i njegov utjecaj na društvo [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:117239
L. M. Herceg, "Digitalni marketing i njegov utjecaj na društvo", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:117239