Horvat, I. (2016). B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:366420
Horvat, Ivan. "B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:366420
Horvat, Ivan. "B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:366420
Horvat, I. (2016). 'B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:366420
Horvat I. B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:366420
I. Horvat, "B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:366420