Međimurec, G. (2016). Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714
Međimurec, Goran. "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714
Međimurec, Goran. "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714
Međimurec, G. (2016). 'Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714
Međimurec G. Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714
G. Međimurec, "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714