Medved, L. (2022). Marketinška koncepcija ustanova za starije i nemoćne ljude (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:469490
Medved, Lea. "Marketinška koncepcija ustanova za starije i nemoćne ljude." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:469490
Medved, Lea. "Marketinška koncepcija ustanova za starije i nemoćne ljude." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:469490
Medved, L. (2022). 'Marketinška koncepcija ustanova za starije i nemoćne ljude', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:469490
Medved L. Marketinška koncepcija ustanova za starije i nemoćne ljude [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:469490
L. Medved, "Marketinška koncepcija ustanova za starije i nemoćne ljude", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:469490