Liker, A. (2022). Strategija digitalnog marketinga big data platforme i proizvoda za hospitality industriju (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983333
Liker, Anja. "Strategija digitalnog marketinga big data platforme i proizvoda za hospitality industriju." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983333
Liker, Anja. "Strategija digitalnog marketinga big data platforme i proizvoda za hospitality industriju." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983333
Liker, A. (2022). 'Strategija digitalnog marketinga big data platforme i proizvoda za hospitality industriju', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983333
Liker A. Strategija digitalnog marketinga big data platforme i proizvoda za hospitality industriju [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983333
A. Liker, "Strategija digitalnog marketinga big data platforme i proizvoda za hospitality industriju", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:983333