Stipanić, D. (2016). KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI) (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927577
Stipanić, Dino. "KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI)." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927577
Stipanić, Dino. "KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI)." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927577
Stipanić, D. (2016). 'KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI)', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927577
Stipanić D. KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI) [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927577
D. Stipanić, "KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI)", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927577