Legović, M. (2022). Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067
Legović, Marija. "Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067
Legović, Marija. "Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067
Legović, M. (2022). 'Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067
Legović M. Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067
M. Legović, "Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067