Tonkovac, D. (2022). Direktni marketing i pregovaranje u tijelima javnih vlasti (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:749533
Tonkovac, Dražen. "Direktni marketing i pregovaranje u tijelima javnih vlasti." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:749533
Tonkovac, Dražen. "Direktni marketing i pregovaranje u tijelima javnih vlasti." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:749533
Tonkovac, D. (2022). 'Direktni marketing i pregovaranje u tijelima javnih vlasti', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:749533
Tonkovac D. Direktni marketing i pregovaranje u tijelima javnih vlasti [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:749533
D. Tonkovac, "Direktni marketing i pregovaranje u tijelima javnih vlasti", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:749533