Pita, I. (2022). Preferencije potrošača prema rodno-usmjerenom dizajnu ambalaže u odnosu na rodno-neutralni dizajn (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095343
Pita, Ivana. "Preferencije potrošača prema rodno-usmjerenom dizajnu ambalaže u odnosu na rodno-neutralni dizajn." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095343
Pita, Ivana. "Preferencije potrošača prema rodno-usmjerenom dizajnu ambalaže u odnosu na rodno-neutralni dizajn." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095343
Pita, I. (2022). 'Preferencije potrošača prema rodno-usmjerenom dizajnu ambalaže u odnosu na rodno-neutralni dizajn', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095343
Pita I. Preferencije potrošača prema rodno-usmjerenom dizajnu ambalaže u odnosu na rodno-neutralni dizajn [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095343
I. Pita, "Preferencije potrošača prema rodno-usmjerenom dizajnu ambalaže u odnosu na rodno-neutralni dizajn", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:095343