Števanja, L. (2016). NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314
Števanja, Lucia. "NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314
Števanja, Lucia. "NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314
Števanja, L. (2016). 'NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314
Števanja L. NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314
L. Števanja, "NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:744314