prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka

Jakšetić, Ana
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jakšetić, A. (2022). Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić, Ana. "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić, Ana. "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić, A. (2022). 'Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 30.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić A. Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 30.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

A. Jakšetić, "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.