Jakšetić, A. (2022). Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922
Jakšetić, Ana. "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922
Jakšetić, Ana. "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922
Jakšetić, A. (2022). 'Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922
Jakšetić A. Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922
A. Jakšetić, "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922