Brkljačić Čuk, I. (2016). MARKETING I SUVREMENE TEHNOLOGIJE – PRIMJENA U BANKARSKOJ INDUSTRIJI (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:180632
Brkljačić Čuk, Ivana. "MARKETING I SUVREMENE TEHNOLOGIJE – PRIMJENA U BANKARSKOJ INDUSTRIJI." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:180632
Brkljačić Čuk, Ivana. "MARKETING I SUVREMENE TEHNOLOGIJE – PRIMJENA U BANKARSKOJ INDUSTRIJI." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:180632
Brkljačić Čuk, I. (2016). 'MARKETING I SUVREMENE TEHNOLOGIJE – PRIMJENA U BANKARSKOJ INDUSTRIJI', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 20.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:180632
Brkljačić Čuk I. MARKETING I SUVREMENE TEHNOLOGIJE – PRIMJENA U BANKARSKOJ INDUSTRIJI [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 20.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:180632
I. Brkljačić Čuk, "MARKETING I SUVREMENE TEHNOLOGIJE – PRIMJENA U BANKARSKOJ INDUSTRIJI", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:180632