prikaz prve stranice dokumenta Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude

Juričko, Dominik
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Juričko, D. (2021). Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927937

Juričko, Dominik. "Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927937

Juričko, Dominik. "Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927937

Juričko, D. (2021). 'Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927937

Juričko D. Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927937

D. Juričko, "Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:927937

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.