prikaz prve stranice dokumenta Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela

Landeka, Monika
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Landeka, M. (2021). Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121

Landeka, Monika. "Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121

Landeka, Monika. "Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121

Landeka, M. (2021). 'Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 01.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121

Landeka M. Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 01.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121

M. Landeka, "Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:226121

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.